Koktélok, gombócok, whisky és hamburgerek – milyen hét!

Nemzetközileg durva hét volt. A jó borzalmak és a Bastille -napi teherautó -támadás, a véres puccs kísérlet törökországi és az államokban a fegyveres erőszak közelmúltbeli áradása szörnyű hegeket hagyott. És erről csak azok a dolgok, amelyekről a hírekben hallunk.

Ezek a dolgok, amelyek megtörténtek, és amelyek a világ minden táján megtörténnek, súlyos emlékeztetők arra, hogy mennyire szerencsések vagyunk Ausztráliában élni. Ez egy olyan ország, ahol – csúszó skálán – a béke és a biztonság az uralkodó fogalmak. Kár, hogy ezt olyan könnyű ezt magától értetődőnek venni. Még ennél is szégyen, hogy a szörnyű dolgoknak máshol kell történniük, mielőtt ezt rájönnénk.

Ezt szem előtt tartva, a mi hétünk, amely elég véres volt, hogy őszinte legyek, annál jobbnak tűnik, ellentétben azzal, ami másutt zajlik.

Itt van a legújabb IG -kiadásunk, és a hétünk néhány kiemelt eseménye csak eltűnt. Reméljük, hogy felvidít téged, és a héten jobb indulásra kerül.

Néhány dolog jobb, ha egy hét eltelt, mint egy jó barátokkal ellátott gombócok vacsorája. Ma este kint vagyunk Sammie -vel és David -nal a bosszantott pajzsmirigyből, hogy megünnepeljük születésnapjaikat, amelyek egy héten belül vannak. milyen kényelmes!

A Sydney City Westfield új sanghaján kínált áruk helyszínen vannak – akárcsak a társaság. Milyen ideális módja annak, hogy a hét gördüljön!

És természetesen vannak koktélok a gombócok előtt. Sammie és David elvittünk minket a Burrow bárba, egy kis lökhesülést egy helyről a Hunter Connection George Street ajtóinál. Azok közületek, akik tudják, hogy Sydney tudni fogja, honnan beszélek – de fogadok, hogy nem tudtad, hogy van itt egy kis beszédes, ugye?

Ha meleg fogadtatást, egy hangulatos sarkot és kiválóan készített koktélokat szeretne, ellenőriznie kell ezt a helyet. Ez a helyszín. A Sydney-i (valóban Marrickville-i) Gin Poor Toms-szal készített Gin Martini-m teljesen fenséges.

Ma este a társam, Pete és én a Glenmore -nál vagyunk a sziklákban egy whisky éjszakára! Ez a kocsma évek óta az egyik legjobban karbantartott Sydney titk. És őrült kilátással a Sydney kikötő tetőtéri bárjáról, nem csoda, hogy a helyiek azt akarták, hogy ez csendben maradjon.

A felújítás óta azonban a Glenmore valódi vonzerővé vált, és a hangulat megegyezik a népszerűségével.

De ne törődj vele mindezt. Ma este a whiskyről szól. A Glenmore a július rozsot ünnepli – sokkal érdekesebb ötlet, mint a száraz július, amelyet évente számos ember tesz. Az a gondolat, hogy egy egész hónapig megszáradjunk, nem vonzza nekem, tehát ez az este a legjobb a sikátorban.

Kóstoljuk meg a világ legjobb whiskéit (és whisky -jét) ma este, és megismerjük, hogy az ételek mit választanak, az egyes márkák és az egyes palackok közötti különbségeket, valamint azt, hogy miként készítsünk egy ideális rozs whisky -t.

Hihetetlen az eseményen a stílus. Minden olyan lenyűgözőnek tűnik – ez tényleg arra ösztönöz bennünket, hogy igyunk sokkal több whiskyt!

Még az abszolút előnyben részesített Lagavulint is megkapták ma este, tehát abszolút pótoltam. És még jobb, ha párosították ezt a lenyűgöző skótot egy sós kék sajttal. Kiváló!

Győződjön meg róla, hogy részt vesz a július rozsban – elvégre még egy fél hónap van hátra. Haladjon le a Glenmore felé, és tudjon meg mindent – whisky, whisky, skót, bourbon vagy rozs.

Ma hallottunk a Bastille -napi támadás félelmetes borzalmáról, a Nizzában, Franciaországban. Gondolataink és imáink az áldozatokkal és az érintett családokkal vannak. #PrayFornice

Ma délután visszatértünk a régi kísértetjunkba – a Surry Hills -be -, hogy megnézzük egy új hamburger -helyet, és találkozzunk a gyönyörű Pal Stacey -vel. A Brooklyn Depot a blokk legújabb hamburger -ízülete, hogy egy grillt lőjön fel, és milyen fantasztikus hely.

Megtaláltunk egy helyet a bárban (mert minden más asztalot felveszünk), és néhány oldalával kezdtük. Ezek a betöltött chili krumpli figyelemre méltó, és a legjobbak a szeplők – mély sült savanyúságok. Úgy van. Mély. Sült. Savanyúság.

Aztán megérkezik a három lovas. Bosszantóan az enyém a lehető legtávolabb van tőlem. De ez rendben van.

A legjobból balról a Romance asszony megvásárolta a Wisenheimer-t-lassan főtt, húzott sertéshúst, zöld alma-rabszolgasággal és szarvasgomba mayo-val. –

Ha engem kérdezel…

Elmentem a fuhgeddabouditért! Ez a lenyűgöző szörnyeteg egy fűben táplált marhahús, hagymagyűrűk, marhahús chili, amerikai sajt, chili élvezés és-a tetejéből fakadó, mint egy vicces kalap-egy forró mártás fecskendője. Választhat az enyhe, közepes, forró vagy fuhgeddaboudit között! Chilli szintje.

Forró szintre mentem – köszönhetően az észrevétlen Mrs. Romance -nak. Csak arra gondolok, hogy mi a FUHGEDDABOUDIT! olyan, mint. Lehetséges, hogy legközelebb megpróbálom!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány preferált utazási célponthoz, amely soha nem látott fényképeket használ az utazásainkról. Itt van a WHNem nézzünk vissza ezen a héten.

A Pearl Beach, Sydney -től északra, és közvetlenül a Palm Beach -hez való eljutás előtt egy igazi rejtett drágakő. Ez a kilátás, amikor elindulsz a kisvárosba. Tökéletes. És a strand végén található egy étterem crackerje, melynek neve – megfelelő módon, bár nem túl képzeletbeli – gyöngyök a tengerparton.

Az ételek nagyszerűek, a szolgáltatás annyira barátságos, és a hely, hogy meghaljon. Nézze meg, mit írtunk egy ideje a tengerparti központi parti étkezőről.

Amikor utoljára vanuatuban voltunk, elmentünk az érdekes Tanna -szigetre. Itt találja meg a világ sok elérhető aktív vulkánját – szó szerint sétálhat a szélére a parkolóból – és számos más izgalmas dolgot, például a rakománykultust és az isteni szentélyt Phillip herceghez.

Felfedeztük ezt a kis fickót egy méterre a tengerparttól a szálláson kívül. Annyira kíváncsi volt, hogy a víz alatti videokamerám makró beállítása nem tudott a fejére összpontosítani. Milyen barátságos!

Megkérdeztük a helyieket, és ők biztosították, hogy ezek a tengeri kígyók nem veszélyesek. Csak akkor, amikor hazaértünk, és a TV -ben egy természetbemutatóban találtunk egyet, ez valójában egy sávos tengeri Krait volt, és a világ egyik legmérgezőbb méregének boldog tulajdonosa. Köszönöm, a helyiek.

Kattintson ide, ha sokkal többet szeretne látni, amit felálltunk Vanuatu -ban.

Ha egy ideje követi az utazásainkat, biztos vagyok benne, hogy tudod, hogy hatalmas lágy folt van erre a helyre. Burano -nak, Velence City -től északra, Olaszország legszínesebb városának kell lennie. Az itt található házak soha nem voltak utcai számok, így a helyiek különböző színeket festettek épületeikre, hogy elkülönítsék őket.

A hagyomány szerencsére folytatódik.

A Burano -val kapcsolatos sokkal további információkért kattintson ide.

Egy újabb lövés Burano -tól – de ennek van egy macskája. És egy ajtó. Ezért ez a Romance asszony legfelsõbb utazási fotója!

Ha sokkal többet szeretne tudni arról, hogy mit tudunk Velencéről, kattintson ide a teljes Velencei archívumunkhoz.

A San Diego csendes -óceáni strandján található Crystal Pier – vagy a PB, ahogy a helyiek hívják – Dél -Kaliforniában megszemélyesítik. Még ezeket a kis nyaralókat is bérelheti a mólón. Annyira cool. Gondoljon arra, hogy elaludjon a Csendes -óceán hullámainak hangjaira, amelyek a legjobban összeomlanak!

Nézze meg, mit kell még mondanunk San Diego -ról – itt van az SD -archívumunk!

A Cook -szigeteknek a legfelsõbb rendeltetési helyünknek kell lennie – azt állítom, hogy elvégre elkötelezettek vagyunk! Az itt található strandok látványosak; A homok puha, a víz meleg és kristálytiszta, és a helyiek a legbarátságosabb emberek a földön.

Komolyan, ha még nem volt itt – vagy még ha van -, menj át a Cooks ASAP -hoz. Ez csak a legjobb!

Ahhoz, hogy befejezzük a heti IG Edition és az utazási összefoglalót, valódi robbanást kaptunk a múltból. Ez a régi családi kutyánk, Dottie (a jobb oldalon). Bár nem számított volna, amit hívtál neki, mivel mélyen süket volt. Anyukám bevitte a mentőközpontból, és bebizonyította, hogy ellenőrizhetetlen ideges roncs volt, akit a családból a családba dobtak az egyik leg intelligensebb, magabiztosabb, jól viselkedett kutyába, amellyel valaha találkoztam.

Látja, anyukámnak sikerült kiképeznie, hogy megértse a jelnyelvet! Mindannyiunknak volt egy jelneve, a játékai mindegyike is volt, és távolról tudtuk ellenőrizni őt, hogy maradjunk, üljünk, lefeküdjünk, letöltsük és egészen más dolgot. Elképesztő volt. És teljes hiteljelentés anyámnak is – ő az igazi kutya suttogó!

Mint láthatja, ő is szerette a strandot, és addig úszott, amíg alig tud lebegni. Gyönyörű pooch volt, és mindannyian hiányozunk tőle, annak ellenére, hogy már néhány évvel ezelőtt meghalt. Áldás Rá.

Reméljük, hogy örült a hét IG kiadásának. Most a te sorod van: Mondja el nekünk, hogy mire készülsz, mit ettél és részeg, ahol voltál, vagy csak mi volt a hét legfontosabb eleme. Tovább! A legjobb ott a megjegyzésekben!

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R. Insta -fiók és természetesen @angrybastard!