JEREVAN, Örményország – Költségvetési terv hátizsákos pár a Kaukázusban

5 kiváló éjszaka után Tbilisziben, egy kedves város, amely jól illeszkedik a hátizsákos turistákhoz Jereván finanszírozása. A buszos kirándulás nevetséges volt, és a sofőr őrült ember volt. Az autók és a teherautó betegeket éreztem (a rally autója és a teherautó vezetése miatt), valamint az első ülésre való áthelyezésnek kellett lennie.

Egy darabban mutattunk be, és elindultunk, hogy felfedezzük a hostelünket. Miután 110 lépcsőn túráztunk (igen, megszámoltuk őket), mutattunk be a legfelső emeleten. 40 fokos volt, így megérkeztünkig elég nagyszerűen izzadtunk! A hostel nagyszerű volt, csak 2 hónapig nyitva volt, egész nap közösségi konyhával, kávéval, valamint teával, TV/Couch társalgóban, valamint igazán jó, valamint gyakorlati személyzettel rendelkezik.

A helyünk az emeleten volt … kiderül, hogy a légkondicionáló még nem volt felszerelve az emeleten! Vettem egy pillantást a kis helyre, amikor a nap becsapta az ablakot, és kijelentette: „Nincs olyan módszer, amelyet a tetőtér ezen a friggin hotbox -ban maradok!” A tulajdonos (valahogy ..) érezheti a kérdésemet, és kijelentette, hogy áthelyezhetjük a szomszédos házába, hogy aludjunk az éjszaka betartására. Tehát egy éjszakára megkeményítettük egy ventilátorral, hideg, nedves törülközőkkel, és végül 1:00 körül aludtunk. Áthelyeztük a házába a hostel mellett, és sokkal jobb volt.

Gyönyörű Ararat -hegy a módszerről, amely Jerevánban, Örményországban
Mivel a nap folyamán olyan meleg volt, az egyetlen választásunk az volt, hogy 10:00 előtt vagy 9:00 után kimentünk. Nappali időt töltöttünk a hostelünkben más utazókkal beszélgetve, és ivottunk néhány grúz vörös bort, amelyet magával hoztunk. Volt néhány látnivaló, amit látni kellett, és kimentünk néhány éjszaka, hogy megnézhessük a jazz zenét, és vacsorázzunk.

Vacsora és egy jazz show, Jereván, Örményország
Gyönyörű naplemente egy örményországi jereváni étteremből

Egy napon egy külső kiállításra mentünk, amely bármit eladott a cicáktól a műalkotásokig. Láttuk egy szép vízkút -fény show -t, valamint néhány stílusos utcán sétáltunk.

Óratorony, valamint a vízkút -fény show Jerevánban, Örményországban

Szövetek, valamint kézitáskák eladásra kerülnek egy piacon, Yereván, Örményország
Nick csodálkozik néhány grafikát egy piacon, Yereván, Örményország

Bikszobor, Jereván, Örményország
Bemegy egy rendkívül régi színházba, Jerevánba, Örményországba

Hatalmas pókszobor, Jereván, Örményország
Érdekes kertek, Jereván, Örményország

Egy igazán ügyes szobor, Jereván, Örményország
Nem értem, hogy ez csak a meleg volt, vagy mi volt, de nem fedeztük fel Jerevánt szinte olyan vonzónak, mint a tbilisi. Tehát mindössze 3 éjszaka után csomagoltuk és visszatértünk a Tbilisi -be egy újabb kiváló éjszakára, mielőtt felszálltunk a hosszú 26 órás buszos kirándulásra Isztambulba, Törökországba.

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, valamint más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.