A dugó meghúzása: Az 1 hónapos digitális méregtelenítésünk Kanadában

Utazási és digitális nomad életmódunk lehetőséget ad nekünk a világ bármely pontjáról való élésre és dolgozni. Emiatt úgy találtuk, hogy szenzációs szállásokat bérelünk szerte a világon. A Bali Canggu és Koh Samui Thaiföld villáitól az argentin, mexikói és azon túli apartmanokig.

Szeretjük az online munkát, és az a szabadság, hogy biztosítson minket, nem értünk természetesnek.

De amennyire szeretjük a munkánkat, még mindig ez – egy munka. És amennyire a külföldön való élet szabadságában élünk, továbbra is vissza kell térnünk Kanadába, hogy frissítsük az útleveleinket, foglalkozzunk néhány banki dolgokkal és vásároljunk néhány felszerelést, amit pontosan az, amit tettünk a közelmúltbeli utazásunk során. Homeland – Digitális nomad megbízások.

Mivel nincs hagyományos 9-5 típusú munkánk, úgy találjuk, hogy valójában nem tartunk nyaralást.

Persze, napok és gyakran hetek volt, ahol éppen írtunk néhány cikket, de még mindig válaszoltunk az összes e-mailre, marketingre, a háttér-webhelyre gondoskodva és a közösségi médián dolgoztunk.

Szeretünk online dolgozni, de elengedhetetlen, hogy szabadideje is legyen
Úgy döntöttünk, hogy egy „digitális méregtelenítés” jóval késleltette, és az elmúlt hónapot a barátokkal és a családdal, Kanadában, a számítógépünkkel való munkavégzés nélkül töltöttük.

Így van, egy egész 30 nap, anélkül, hogy reggel felállnának, és néhány órán át bedugná a laptopokat!

Ha a számítógépen dolgozik, akkor tudni fogja, hogy a szünet nemcsak az elme, hanem a fizikai test számára is elengedhetetlen. Feláztuk a természetet és a családi időt, és úgy éreztük, hogy valóban „abban a pillanatban” vagyunk.

A Brit Columbia körüli utazás

Valami, amit az elmúlt évben rájöttünk, az az, hogy valójában nem szeretjük a repülést. Számomra ez a tényleges cselekedet – a száraz levegő a síkban, a zsúfolt ülőhelyeknek, folyamatosan meg kell kérnie a mellettem lévő személyt, hogy áthelyezzem, hogy fel tudjak menni és a fürdőszobába menni … tudod?!

Nick számára attól tart, hogy hiányzik a járat, vagy megtagadják a belépést az országba, amelybe szállunk (mindig figyelembe véve, hogy Dél -Afrikában elfordultak, amikor Indiába indultunk).

Mindig legalább 3 órával a repülőtéren vagyunk minden repülés előtt, hogy garantáljuk, hogy minden iratunk legitim, és rengeteg időnk van a biztonság és a kapu átjutására. Az évek során a Border & Repülőtéri problémák kissé félénkvé tették minket.

Szerencsére a Grenada -ból Kanadába való járatunk (bár hosszú) meglehetősen közvetlen és egyenes volt, és egy jó éjszakai alvás után Vancouverben felébredtünk, felvette a bérleti autónkat, és északkeletre tettünk, hogy elindítsuk a közúti utazást a tartományon keresztül.

A saját kerekeinkkel a legnagyobb utazási szabadság. A legjobb az, hogy képesek legyünk a saját ütemtervünkre, és áthúzzuk a fényképeket vagy az érdekes látnivalókat.

Imádtuk a közúti botladást a Brit Columbia körül – és még a kompon lévő autót is vittük a Vancouver -szigetre
Nick több mint 2 éve nem volt haza, és több mint 5 éve sem voltunk születési városunkban (Vernon). Látva azt a helyet, amikor felnőttünk, egy memória sáv volt.

Mindketten Vernon kisvárosából származunk, mégis csak addig találkoztunk, amíg Calgary -ba, Albertába költöztünk. Anélkül, hogy tudnánk, mindketten 2003 februárjában költözöttünk a nagyvárosba. Pár évvel később a kölcsönös barátok révén találkoztunk, a többi pedig a történelem. Valójában egy kicsi világ.

Áthajtottunk az ismerős hátsó utakon, amelyeket mindig a középiskolába vezető úton (sebességgel) vezettem. Megálltunk egy étteremben, ahol mindig minden születésnapot ünnepeltem. Vessen egy pillantást Nick középiskolájára, amelyet (meglepő módon) felújítottak. A parkokon és az üzletekbe sétáltunk, amelyeket gyakran gyakoroltunk.

De amit sokat figyeltünk meg, az az volt, hogy nem sokat változott … kivéve minket.

Vernon, Penticton és Kamloops között különféle családtagokkal és néhány legjobb barátunkkal – a sok éven át nem láttuk – megnéztük a BBQ -ket, a söröket és a játékokat.

A nemzeti parkokon átjutottunk, a tengerparton lazítva, az Artsy Streets -en sétáltunk és étkeztünk a tóparton. Fantasztikus volt mindenkit látni, és nem volt hiány a nevetés és a szeretet.

Gibraltári szikla nézőpont a szenzációs Paul Lake tartományi parkban Kamloops -on kívül

Az Okanagan és a Thompson Valleys -ből délnyugatra indultunk a Vancouver -szigetre – egy olyan helyre, amelyet évek óta nem nézettünk ki, mégis az egyik legérzékenyebb úticél Kanadában. Victoria fővárosában indultunk a nyüzsgő kikötőkkel és az angol fáklyával.

Különböző napokat töltöttünk a barátokkal való felzárkózással és az esküvő megünneplésével, de számos tennivalót találtunk Victo -banRIA, amit még soha nem tettünk meg – ami szokatlan, mivel mindketten sok időt töltöttünk a városban.

Extatikus voltunk, hogy elinduljunk és megnézhessük, mit láthattunk!

A Fisherman’s Wharf egy színes, úszó lakóházak kicsi közössége. Ez a kajak és a bálna csomópontja is, élvezve a túrákat. A pecsétek feldarabolják a fejüket, abban a reményben, hogy megkapják a tenger gyümölcseit, miközben a turisták a környező kioszkokból származó friss kagylók és Fish N ‘chipek körülvágnak. Szerencsénk számunkra a „Buck A Shuck” órában érkeztünk – 1 dollár / friss kagyló.

Színes úszóházak a Fisherman’s Wharf -ban Victoria -ban

Egy helyi kézműves sör kortyolgatása, miközben frissen fogott tenger gyümölcseivel étkezett, és a kikötőre nézett, egy fantasztikus módja volt egy lusta délután eltöltésére. Ugyanakkor a legjobb rész volt a vízen átutazó utazás az Airbnb -be a felső kikötőben, a legjobb részben – milyen aranyos ez a hajó?!

Valószínűleg a legaranyosabb taxi

Az egész Victoria városában sétáltunk, a 10 kilométeres nyomvonalat az Elk / Beaver Lake Regional Park körüli, 25 km -es kerékpáros kirándulásra indultunk Trek Bicycles -szel, a templomhoz és az állami pincészetekbe indultunk, számos étteremben és bárban partit vettek, valamint a buliban, valamint a A tanfolyamon részt vettem a barátom esküvőjén a lenyűgöző Bear Mountain üdülőhelyen.

Nem hiányzik a látás és a tennivaló Victoria -ban.

A kecskéket mind megtisztították a barátom esküvőjére

10 nap után Victoria körül és környékén ismét áthelyeztünk. Észak felé haladva elindultunk a Campbell folyó tengerparti városába, majd Nanaimo, Parksville és Courtenay. A sziget természetes varázsa hihetetlen. Napjainkat a családdal és a barátokkal nézve töltöttük, a Pal Darryl kávézójában enni, és élvezni mindazt, amit ezek a rendeltetési helyek kínálnak.

A „kecskék a tetőn” coombs -ban és a Catedral Grove védett Douglas fenyőfáinak látásától kezdve a Campbell folyóban a szokásos Tyee -halászat megtapasztalásáig és a Parksville közelében lévő kis Qualicum Falls Nemzeti Park körüli túrázásig, ez valóban csodálatos idő volt.

Az egyik a Little Qualicum Falls Nemzeti Park számos esésének – a túrázás szenzációs területe
Pár napos magunkkal fejeztük be utazásainkat, hogy visszatarthassuk a lélegzetünket, Victoria -ban. Félelmetes volt mindenkit látni – és mindenkire gondolok. Még azt sem tudom megszámolni, hogy hány embert tudtunk meglátogatni. Csodálatos volt, és annyira szerencsések vagyunk, hogy ilyen fantasztikus barátok és családtagok vannak.

A bérleti autónkat a komphoz vezettük, és átléptük a szorosot a szárazföldre (még az Orcas -t láttuk a kompból!). Ezután elindultunk a terminálról Vancouver belvárosába, leesettünk a bérautóból, elvittük a metróvonalat a repülőtérre, és vörös szemre repültünk, 12 órás repüléssel vissza a paradiszos otthonunkba Grenada-ba.

Most ez egy utazási nap volt.

Túrázás a Paul Lake Provincial Parkban, Kamloops -ban
Hogyan engedhetjük meg magának, hogy egy hónapig offline állapotban legyen?

Ha sok időt vesz igénybe magunknak, néhány évvel ezelőtt nem lett volna lehetséges. Amikor először indultunk, havonta csak néhány száz dollárt kerestünk a weboldalunkon. Természetesen ezt egészen ingyenes szállással egészítették ki a házunk ülésén, ám ennek ellenére az ingyenes szállás nem fizeti a számlákat.

Az évek során (és köszönhetően neked, olvasóinknak!), Ezt a weboldalt havonta több mint 220 000 ember nézi meg. Minél sokkal több követő van egy blogban, annál sokkal több jövedelmet lehet generálni reklám és leányvállalatok formájában.

Mivel követőink utazási és külföldön élők szerelmesei, olyan termékeket kínálunk weboldalunkon, amelyek érdeklődhetnek – azok, amelyeket személyesen ajánlunk. Ha utazási biztosítást vásárol, foglaljon szállodát, vásároljon el egy elemet az Amazon -on, béreljen autót az Expedia.com webhelyen, csatlakozzon a megbízható háztartókhoz stb.

Ezt nevezik „affiliate marketingnek”.

A Bizottságot a különféle vállalatok fizetik, és ösztönözés számunkra, hogy hirdetjük őket weboldalunkon. Félelmetes követőink miatt tudtunk fizetni, hogy offline legyen a múlt hónapban, miközben Kanadában van – olyasmi, amiért kivételesen hálásak vagyunk. Valójában pénzügyi szempontból ez volt az egyik legjobb hónapunk a mai napig.

Tartalomkészítésünk és közösségi média menedzsmentünk szintén a háttérben futott, miközben offline állapotban voltunk, mivel elképesztő asszisztenseink vannak, akik az AL -t irányítjákE ebből, valamint néhány író, akik segítenek a fantasztikus tartalom létrehozásában a webhely számára, amíg távol vagyunk.

Hosszú ideje volt, figyelembe véve, hogy nyaraltunk, és bár szeretjük, amit csinálunk, jó érzés volt, hogy ez a leállási idő!

Élvezi az offline állapotot. Igen, szeretjük a pincészeteket …

Néhány reflexió és megvalósítás

Fantasztikus időnk volt a British Columbia felfedezésével és a szeretteinkkel való kijelentkezéskor, de számomra ez az utazás megerősítette azt a tényt, hogy bár kanadai állampolgár vagyok, és Kanadában született, az ország nem érzi magát úgy, mintha otthon otthon van. többé.

Amikor visszatértünk Kanadába az első hátizsákos utazás után, a Se Asia -ba és a szubkontinensen, „fordított kulturális sokkkal” találkoztunk. Az előző 13 hónapon keresztül nem voltunk a rendszerből, felelősség nélkül, teljesen távol az összes hírtől és propagandától, és nem gondoskodtunk a világon.

Egy hátizsákból éltünk, és meg tudtuk csinálni azt, amit akartunk, amikor akartunk – és öltözködünk, ahogy akartuk. Teljesen szabad szellemek vesznek körül minket az úton, és azok, akiknek ugyanolyan gondolkodásmódja van, mint mi.

Ezúttal nem tapasztaltuk meg ezt a fajta fordított kulturális sokkot, mivel most már többször is visszatértünk Kanadába, de még mindig volt az a tartós érzés, hogy nem igazán illeszkedünk. Mentalitásunk elmozdult, és nem. Hosszabb ideig érdekel a város melyik részén élünk, milyen munkáink vannak, vagy milyen sok tulajdonunk van. Különösen nem szeretem aggódni, hogy nézek ki.

Az volt, amit jól viszem? Mit kell készítenem a hajammal? Nem emlékszem az utolsó pedikűrre vagy manikűrre. 8 év alatt nem használtam göndörvas vasat, és nem volt haj terméke, hogy segítsék a fürtök tartását. Egyik cipőm sem felel meg a ruháimnak, és nem volt semmi, ami megfelelő lenne.

… Nem tudok csak viselni egy szarongot és flip-flop-ot, dobni a hajam a fejem tetejére, és vele készíteni?!

A chicagói utazásunknak köszönhetően elfogadható esküvői ruhákat tudtunk beszerezni a Macy’s -től, különben sok időt kellett volna töltenünk Kanadában.

Sokkal több, mint örömmel visszatérhetünk és felfedezzük, és családunk és barátaink valóban emlékezetessé tették ezt az utazást. Mindent eltekintve, Kanada abszolút szenzációs ország, amelyet meglátogathatunk, és visszatérünk, ez biztos.

Amikor a kerekek megérintettek, és Grenada -ban mondtuk, a sós, nedves levegő megütötte az arcomat, majd egy jelentős mosolyt követ. A bevándorlási tisztviselő becsapott minket, és azt mondta: „Üdvözöljük”. Igen, jó volt visszatérni … otthon lenni. Itt jelzik minket – nos, egyelőre.

Szóval mi a következő?

Munkaügyi szempontból Nick összeállítja blogolási tanfolyamának folytatását, különös tekintettel a SEO-ra és a weboldal forgalmának növekedésére. Első tanfolyama jelentős siker volt, és továbbra is sokkal több és sokkal több ember csatlakozik.

Jelenleg több mint 1000 hallgatónál vagyunk, és létrehoztunk egy vonzó Facebook -közösséget mindenki számára, hogy megvitassák, segítsenek és ösztönözhessük egymást a blogolási útjukon. Nick hihetetlenül kielégítőnek találta, hogy segítsen és kommunikáljon az új bloggerekkel.

Annyira elégedett, hogy visszatérünk Grenada -ba, valójában van néhány utazási tervünk a munkákban. Az elkövetkező hónapokban 4 különböző sajtókútra hívtak fel minket Japán, Tajvan, Indonézia és Törökország mellett.

Gyakran azonban ezek az utazások felmerülnek, órákat töltünk oda -vissza az egész logisztikájáról, majd a szervező pártok csak elfelejtik őket – soha többé nem hallunk.

Novemberben azt tervezzük, hogy kirándulunk egy közeli karibi szigetre, és februárban, márciusban és áprilisban két -három hónapra kezdtünk kalandot tervezni.

Körülbelül 5 hónapot töltöttünk tavaly Dél -Amerikában utazva, Kolumbia, Argentína, Uruguay és Chile