Egy hét születésnapok, reggeli és tengerparti kilátások

Ez volt a legjobb hét ezen a héten. A kiemelkedő naplemente mellett a születésnapok ünneplését (beleértve az enyémet) is elfoglaltuk, egy kiemelkedő Bondi -konferencián való részvétel, valamint Sydney rejtett helyeinek és szórakoztató ételfesztiváljainak feltárása.

És a bűneim számára csak csatlakoztam a Snapchathoz. A @jim.butcher -nél vagyok, ha ilyen típusú dologba kerül. Még mindig megpróbálom kidolgozni, tehát nincs ítélet (vagy trolling)!

Remélem, hogy örül a hét heti kiadásának az Instagram naplójának.

Az ég ma teljesen lenyűgöző. Nem tudom elhinni, hogy ez május. Általában ez az évszak Sydney -ben felhős, szeles, hideg és esős. De nem ezen a héten. Ma meglehetősen forró, és az ég tele van ezekkel a kiemelkedő nagy magasságú felhőkkel.

Minden évben a Remarkables Group ügynöke konferenciát vezet, amely az összes többi blogger összehozza. Nagyon jó mindenkit látni. Mindenki annyira elterjedt az ország egész területén, ez nagyjából csak az egyetlen alkalom, amikor felzárkózunk.

Mindannyian a Bondi legutóbbi QT szállodájában tartózkodunk, de ma este vacsorázunk a Watsons Bay Boutique Hotelben. A naplemente kiemelkedő – remélhetőleg a vacsora is!

A Romance asszony nagyon jó előtérbe helyezi a naplemente lövését. Köszönjük a skálát (és a naplementét még szűkebbé tegye), R asszony!

A vacsorát gyakorlatilag kiszolgálják! Ilyen szép környezet az étkezésünkhöz. Alig várom, hogy megnézze, mit főz nekünk a Watsons Bay Boutique Hotel.

[Szerk. Az étel teljesen kiváló volt!]

És ma a születésnapom! Mindenki gyönyörű volt, és sok örömteli visszatérést kívánott nekem. Megpróbáltam minden tőlem telhetőt elkerülni az elégedett születésnapi dalt, amelyet kissé nem szeretek (enyhén tettem!), De nem volt sok szerencsém.

Carly -t a Smaggle.com -ból tettem, hogy megvédjek engem a rettegett dallamtól. Nagyrészt nagyszerű munkát végzett, de nem hiszem, hogy valóban van módja annak, hogy teljesen elkerüljük.

A reggeli ma reggel a Bill’s -ben található Bondi -ban. Az ételek mindig jóak Bill éttermeinek, és a mai nap sem kivétel. Tegnap volt a kukorica fritterek a Trio Cafe -ban – szintén a Bondi Beach -en -, tehát azt hittem, hogy újra itt lesz a Billnél, hogy egy kicsit összehasonlítsam és kontrasztot készítsek.

Nehéz megmondani, hogy melyik a jobb. A trió teljesen hatalmas volt – mint egy hatalmas oldalsó lemez mérete … és kettő volt. Kiemelkedő ízűek voltak, bár a salsa, amelyet sok ételükkel a Trio -ban tettek, és az asztaloknál edényekben is eladják, kissé helytelennek tűntek.

A Bill’s Fritters sokkal kisebb, de sokkal több kukoricával rendelkezik, és ropogtabbak. Kevesebb a szalonna, és nagyon nem szeretem a grillezett paradicsomot. Nehéz hívni, melyik jobb. Hmm. Talán vissza kell mennem. Újra csinál!

A konferenciát jéghegyekben tartják a Bondi Beach déli végén. Ez nagyjából a legjobb irodai nézet, ami valaha volt – csak remélem, hogy ez nem zavaró mindannyiunk számára!

Van néhány igazán érdekes ember, aki a konferencia során beszél velünk, de a vitaindító Deborah Hutton -nal van. Kiemelkedő hölgy, és őszinte, földönkívüli módja minden szívünket megnyerte. Kemény, energikus és egyértelműen teljesen nulla szart vesz igénybe. szeretem!

Nagyszerű konferencia volt ebben az évben, de a héten a Remarkables Group születésnapja is, tehát ezt a konferencia során is ünnepeljük. 4 éve megyek, ami nagyon izgalmas.

Olyan sok ételt ettünk az elmúlt napokban. De mindez most a fejről szól. Utolsó ebédünk együtt, mielőtt mindenki elindul, a Chippendale -i Bistrot Gavroche -ban.

Ezt a csodálatos ipari teret egy gyönyörű francia stílusú tetőtéri étteremré alakították át, és tökéletesen illeszkednek a Chippendale arcmaszkának esztétikájához.

Itt van egy kiemelkedő konferencia éljenzése. Mindannyian egy Brut pezsgőt iszunk egy szörnyű kettős magnumból (vagy jeroboam?) Méretű üvegből. Elég volt ott, hogy mindenki legalább egy pohárral rendelkezzen!

Ezek az osztriga! Milyen módon indíthat egy igazán finom ebédet. Ha valahol romantikus étkezésre, a barátokkal való felzárkózásra vagy akár egy swanky vállalati találkozóra keres, gondoljon a Bristot Gavroche-ra. Ez egy kicsit nyertes!

Ma este a legjobb társam, Anton 40. születésnapja! Mindketten kissé pácoltnak és kimerültnek érezzük magunkat, de ezt nem hagynánk ki a világ számára. Ezenkívül Anton egy partit szervezett a The Dove és az Olive -nál, amelyet részben eltérítettem! Köszönjük, hogy megszervezte a születésnapi partiomat, társ!

Elég mulatságosan, az apám születésnapja is ma is. furcsa véletlen.

Ma az ég kifogástalanul kék, és a nap kijött. Annyira ellentétben van a május közepétől, teljesen zavaró mindenkit. Felbukkantunk, hogy megnézzük, mi folyik ma Pyrmontban.

Kiderült, hogy a Mudgee Food and Red Wine fesztivál be van kapcsolva. Olyan sok étel és vörösbor folyik itt … csak azt kívántam, hogy az elmúlt napokban nem mentünk volna ilyen messzire. Mégis, a fesztivál kiemelkedő, és biztos vagyok benne, hogy mi fogunkLeveljen le néhány darabot és darabot!

Szeretjük a Mudgee -t, és nagyon sokat írtunk róla. Itt van néhány kedvencünk.

Ma reggel Mrs. Romance és én úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Olyan sok hely van a Sydney kikötő partvidékén, hogy felfedezzék, itt kezdjük.

Arra gondolunk, hogy újra megnézhessük a Mudgee Food and Red Wine Fesztivált Pyrmontban, majd elindulunk a Sydney -i halpiacokra. Fel kell állítanunk a napra lépéseket!

Valóban órákig sétáltunk! Most csak átlépjük az ANZAC hídot. Ez az első alkalom, hogy egyikünk átment rajta. Kicsit zajos, de annyira egyedi, hogy láthatjuk a hídot. Nagyszerű vége egy fantasztikus hétnek!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány preferált utazási célponthoz, amely soha nem látott fényképeket használ az utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Szeretjük Velencét … Úgy értem, ha nem, van valami baj. Ha azonban beteg vagy a tömegtől, menjen a Grand Canal másik oldalára a St Marks téren. Ez Giudecca – a fő szigettől délre.

Van néhány kiemelkedő szálloda itt – köztük egy nagyon divatos Hilton -, de a vízparti kávézóknak vannak a legolcsóbb Aperol spritz, amelyet bárhol találtunk. És átfogó kutatást végeztünk!

Ezek a Párizsban található gyönyörű városi házak mindig annyira lenyűgözőnek tűnnek. Bizonyos esetekben annyira elfoglaltak vagyunk, hogy felnézzük, ez nagyon megkönnyíti a romantika városában való eltévedést. De erre számítasz, ha itt vagy!

A Flatiron épület valószínűleg a sok preferált épületem New York City -ben. Nem tudom, miért, de csak imádom. Ez volt az egyik első dolog, amit el akartam menni és megnézni, amikor először a NYC -vel foglalkoztam. A lista mégis elég hosszú!

Itt található a legfelsõbb első alkalommal a NYC útmutatónk, ha hamarosan odautazol.

A toszkánai gördülő dombok csak fújják a fejem. És ezek a halott, egyenes szőlősorok még boldogabbá tesznek!

A Toszkána körüli vezetés a legjobb módja a régió felfedezésének, de ha sokkal több mutatót szeretne, akkor el kell olvasnia a hozzászólásunkat arról, hogyan lehet egy hetet Toszkánában tölteni. Van néhány nagyszerű javaslat itt!

Mindig szerettük ezt a felvételt. Úgy gondolom, hogy ez tényleg összefoglalja, hogy mi vagyunk, kik vagyunk, és miért vagyunk még mindig ilyen szerelmesek. Reméljük, hogy örül a heti Instagram napló és az utazási áttekintés. Nagyon szórakoztató volt ezt elkészíteni és megírni!

Mit csináltál? Milyen volt ez a hét számodra? Mondja el nekünk a megjegyzésekben!

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R. Insta -fiók és természetesen @angrybastard!