El Chaltén felfedezése – Argentína Trekking Capital

A világon sehol nem láthattunk ilyen különleges hegyi formációkat, mint Patagóniába tett utazásunk során. Magas és keskeny, egyenetlen és egyenetlen, ezek a csúcsok a világon a legjobban fényképezettek – és jó okból. A chilei oldalon lévő kiváló „tornyokkal” és a Fitz Roy -hegyre vonzó, az argentin oldalon, mint a hegyek túrája és szerelmesei, a mennyben voltunk.

A buszos utazásunk El Calafate -tól El Chalténig csak egy átlagos utazás volt az elmúlt 15 percig. Ott a távolban, tiszta volt, a Fitz Roy -hegy volt. Mindenki a busz elejére vonatkozott, hogy fényképet kapjon erről a góliátról. Általában a hegyet felhők borítják, de azt hiszem, magunkkal hoztuk a kék ég és a napsütés, mivel ez teljesen látható volt!

Első pillantásunk a Mount Fitz Roy -ra!
Utazásunk során eddig a Patagóniában a hátizsák nem volt olcsó. Valójában kivételesen drága volt. Azonban kellemesen sokkoltak volna az El Chalten költségvetési-barát éttermei és bárjai, valamint a kínált ingyenes túrák!

A busz behúzódott a városba, és az egyik Rangers kötelező eligazítás után a Nemzeti Parkban hagyhattuk tovább. Az El Chaltén egyik különleges aspektusa az, hogy a Los Gleccse Nemzeti Parkban található (a Perito Moreno gleccserrel együtt). A gleccserrel ellentétben ez a park ingyenes belépéshez – valami, ami hallhatatlan Patagóniában!

A Ranger hangsúlyozta ennek a kiváló környezetnek a megőrzésének értékét. A WC -k használata, nem pedig a bokor, és a szemét magunkkal való kihozásakor, amikor elhagyjuk a nyomvonalakat, mindent megtehetünk, hogy segítsünk. Szigorú bírságok vannak a hatályban azok számára, akik nem követik a szabályokat.

A hátizsákjainkat a vállaink fölé emeltük, és elindultunk a Chalet-Chic Hotel felé, amely egy kis dombon ült az El Chaltén felett. A völgyre és a hegyekre való szenzációs kilátással a Don Los Cerros Boutique Hotel otthonunk lenne a következő 4 éjszakára.

Efrain ilyen meleg fogadtatást adott nekünk … és 2 üdvözlő italt?
Efrain adta nekünk az egyik legmelegebb üdvözletet, amely valaha volt, és miután beszélgetettünk a Torres Del Paine Nemzeti Parkban folytatott közelmúltbeli kirándulásunkról, és megmutatta nekünk a város körüli néhány túrát, elindultunk a szobánkba. Egy óriási jacuzzi kád volt az első dolog, amit észrevettem, miközben Nick azonnal beleszeretett a királyméretű ágyba és a padlótól a mennyezetig.

Jacuzzi, kilátással a Don Los Cerros -on
A teljes reggeli elterjedését (szalonnával!), Az emeleten hatalmas közös terület volt, kanapékkal és asztalokkal, és a reggeli / bár területe rendkívüli kilátás volt.

Nem csak a szálloda is lenyűgöző volt, és fantasztikus hely volt a következő 5 nap eltöltésére, hanem a legjobb helye is. Don Los Cerros ajtaját hagyva kb. 5 percig sétáltunk, mielőtt elértük a nyomvonalat az egyik legnépszerűbb és lenyűgöző túrához, Laguna Torre -hez.

A bár és a reggeliző terület volt a legjobb hely a munkához – fantasztikus kilátással!
Körülbelül 20 percen belül a túrázástól számítottuk első pillantást a Cerro Solo -ra, az Adela Range -re, a Cerro Torre -re és a Fitz Roy Mountainra. Milyen szenzációs tartomány a gránit csúcsok!

Lenyűgöző nap az El Chaltén kiránduláshoz
Az út mentén folytatva megérkeztünk az első és egyetlen WC -be az ösvényen, valamint a Cerro Torre (Cerro jelentése spanyolul „domb” vagy „hegy”) és az Andela hegység. 3102 méterrel a Cerro Torre a csomó legmagasabb magassága, és az, amely szokatlan formája miatt a legjobban kimarad.

WC -szünet és nézőpont
A bal oldali rohanó Fitz Roy folyóval, a rendkívüli hegyek előtt áll és a jobb oldalon lenyűgöző lombozat, nem lehetett volna jobb! Az egyik utolsó sziklás hegyre mászni, eljutottunk a Laguna Torre -hez (a Torre lagúna), és féltük az előttünk álló tájat.

A gleccser által táplált tó fölé emelkedett a hegyek, amelyeket csak néhány órával ezelőtt láthattunk távolról. Elindultunk a tópartra, hogy megcsodáljuk a kilátást és a tóban lebegő gleccser darabokat.

Megcsináltuk! Nézze meg ezt a rendkívüli beállítást. A Laguna Torre fantasztikus ebédhely volt

Csak kb. 2,5 órát vett igénybe, hogy itt elérjük, ami éppen időben volt az ebédre. Ez egy fantasztikus hely egy piknik számára, és ha van, akkor elhozhatja a főzőeszközöket. A Torres del Paine -től eltérően, nem kell a főzéshez kijelölt helyen lennie.

Miután élveztük a kilátást és egy ideig pihenünk, megfordultunk, és visszatértünk El Chalténbe, ahogy a felhők elkezdték lefedni a csúcsokat.

Az egész áztatása
Sokkal több túra van, mindkettőKönnyű és kihívásokkal teli, El Chaltén környékén, de miután befejeztük a Torres del Paine „O” áramkört, a hátam nem volt olyan jól, és mindkét lábunk még mindig kivételesen fájt és duzzadt! Sajnos a Laguna Torre Trek lenne az egyetlen, amelyet a tartózkodásunk során elértünk.

De annak ellenére, hogy nem túráztunk, mégis nagyon örültünk a szálloda kisvárosában, valamint a gyógyfürdőben és bárban!

Pezsgőfürdő kilátással!

Miután az elmúlt 3 hónapban steak, bárány, empanadas, pizza és tészta evett, örültünk, hogy vegetáriánus éttermet, hamburger bárot és egy kis fehérbor bárot találtunk szendvicseket, salátákat és mediterrán stílusú tányérokat.

Annak ellenére, hogy ez volt a szállítási szezon, még mindig voltak túrázók és utazók, és találkoztunk néhány csodálatos holland emberrel, miközben sört ivott a napfényes kültéri teraszon. Új barátokkal, booze -val és a Fitz Roy -hegyre néző kilátással nem lehetett volna jobb.

Élvezze a napsütéses napot és egy tál friss ételt a Vineria -nál
Az El Chaltén kötelező látogatás azok számára, akik a Patagónia régióban vannak. Még ha nem is lelkes trekker vagy, vannak olyan könnyű napi túrák, amelyeket megtehetsz, és egy közeli vízesés. Maga a városnak fantasztikus hangulata van, és az emberek nagyon hűtöttek és nagyon barátságosak. Ráadásul rengeteg étel- és ital lehetőség van (néhány étterem sokkal többet tölt fel, mint mások).

A város egyetlen hátránya, hogy a WiFi nem félelmetes (de tiszteletreméltó WiFi volt a Don Los Cerrosnál), és nincs adatszolgáltatás. Az El Chaltén egy fantasztikus hely, ahol kihúzza, lazíthatja és élvezheti a természetes környezetet?

A gyönyörű El Chalten egy csodálatos város, amely kiszállhat és lazíthat

Visszarúgás után és nagyon kielégítő 5 napig továbbmentünk. Ideje volt látni az argentin tóvidéki Patagónia északi részét.

Utazó ötletei és tanácsai:

Az El Calafate -tól az El Chaltén -ig tartó buszok 450 pesos (29,50 dollár), és kb. 3 órát vesznek igénybe.

Az El Calafate -tól Bariloche -ba a buszok nem futnak gyakran a hordozási szezonban. Foglaljon fejlesztésben, és ellenőrizze az állomást, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a busz elhagyja, amikor szüksége van rá. A (szörnyű) busz Bariloche -ba történő költsége 2 040 pesos (133,50 USD), és átlagosan 26 órát vesz igénybe.

Az ajánlott éttermek a következők: B&B Burger Joint (de ügyeljen arra, hogy ellenőrizze a számláját, mivel kétszer túlterheltek minket), a prána vegetáriánus étterem és a Vineria White Wine bár (amely fantasztikus ételekkel rendelkezik).

A Laguna Torre Trekhez győződjön meg arról, hogy van -e elegendő víz. Feltételeztük, hogy az út mentén tiszta, édesvízi forrás lesz, de annak ellenére, hogy van egy folyó, nehéz leszállni, és a víz zavaros. Van egy hely körülbelül 7 kilométeren, amelynek van egy kis fa hídja – ott van egy tiszta patak, amely megtöltheti a palackot.

Az El Chaltén -be utazásának megtervezésekor fontolja meg az évszakot. Sok dolog zárva van a szezonon kívüli / szezonon kívül, ideértve az éttermeket, a szállodákat és a pályákat.

Nézze meg az El Chalten utazási videóját!

Nézze meg még sokkal több argentin videónkat itt!

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.