A téli égbolt, a könyv bemutatja, valamint a brunches

, így itt van: július. valamint 2016. második fele. Pontosan milyen nevetséges. El tudja hinni, hogy az olimpia egy hónapon belül kezdődik? Pontosan hogyan történhet ez?

És politikai szempontból a dolgok valóban furcsa lettek. Az Egyesült Királyság a legfinomabb szintű, hogy megszabaduljon az EU -tól, az Egyesült Államok a legszebb, hogy átadja magát Donald Trumpnak, Ausztráliának, hogy a legszebbé tegye magát, hogy… nos, ki tudja?

Legalább itt, a Romance HQ -nál, a dolgok nyugodtak és állandóak. Többnyire. Néhány rendkívül hideg napot töltöttünk itt Sydney -ben, ami néhány héttel ezelőtt Thaiföldre tett utazásunkat még egy élettartamnak tűnt.

De a hideg napokkal eljöttek néhány szép égbolt, valamint még sokkal jobb okok néhány nagyszerű okát az italok, valamint a szívmelengető ételek számára!

Itt van a legfrissebb IG -kiadásunk. remélem élvezed!

Nem inkább a múlt heti kiadásba juttatva, néhány italra mentem, és vasárnap este vacsoráztam a társammal. Nem éreztem magam inkább, mint a hazaértem ezt a képet, de itt van itt.

Kiválóak a vegyes italok, valamint a sarokbár környezete a Rozelle -ben. Teljesen érdemes meglátogatni. Bájos bitnyiség, ennek a helynek a kedvencek listáján kell lennie, ha tetszik a Sydney Little Bar jelenet.

Milyen módszer a hétfőn! Szép naplemente, rendkívül furcsa felhőkkel. Még soha nem láttuk, hogy az ég olyan rózsaszínűvé válik, mint ez. Kérdés, hogy mi a zavar?!

Ma este a könyv bemutatóján vagyunk jó barátunknak, valamint Lorraine Murphy társult munkatársának. Ez a különleges nő fantasztikus – vagy ki kell állítanom a kivételes – szolgáltatást egy őrült koncepcióból, amelyben csak néhány évvel ezelőtt volt, és most az ország néhány legjelentősebb blogírója.

Könyvjelölhetősége az útjáról szól, tehát messze, valamint kiváló olvasmány. Megkaptam a legelső fejezetet, mielőtt R asszony megrázta a kezemből. Mégis majdnem befejezte (kevesebb, mint egy hét után!), Tehát biztos vagyok benne, hogy még egy pillantást kapok. Csak örülök a használt könyveknek!

Ügyeljen arra, hogy felvegye a könyv saját példányát az ASAP -ról. R asszony biztosítja nekem, hogy izgalmas, jól megírt, és inspiráló betekintést nyújt a Nőbe, aki elindította a Remarkables csoportot.

Olyan hideg ma, hogy nehéz álmodunk az itt töltött időről. Az Aleenta Phuket rendkívüli hely, amelyet visszaindíthat, és mindent megtesz, amit Thaiföld kínál. Élvezze ezt a területet a teljes áttekintésünkhöz, valamint a hely VID -jéhez.

Időközben már írtunk a nagyon szeretett Bangkok szállodánkról, valamint a bárról: a Centara Grand, tehát ügyeljen arra, hogy ezt ellenőrizze.

Ráadásul azt hittük, hogy pontosan hogyan lehet megszabadulni ettől a télen anélkül, hogy bármit is megmentett volna, ezért feltétlenül nézd meg a legfontosabb téli menekülésünket, amelyek nem szakítják meg a bankot, és hasonlóképpen a pénzmegtakarítással kapcsolatos ötleteinkre is. utazó.

Ugyanígy van lehetőség arra, hogy 2000 dollárt nyerjen, hogy járatokra költsen, hogy az utazási csomagtartó bekapcsoljon. A részletek a két cikk alján találhatók, amelyeket már említettem. Nagy szerencse!

Az esti égbolt abszolút boldogság. Bizonyos módszerekben a téli égbolt itt, Sydney -ben még szebb, mint nyáron … ha csak kissé véres melegebb lenne!

Még mindig álmodunk a thaiföldi korunkról, és azt hittük, hogy ma az egyik nagyon szeretett ételünk a helyszínen. valamint furcsa módon elegendő, hogy nem volt thai vacsora. Valójában spanyol volt!

A vacsora a Centara Grand Hotel 54. emeletén, Bangkok szívében, az Uno Mas -nál teljesen szenzációs volt. Az itt található ételeket ilyen gondozással és figyelemmel készítik el, valamint az alkatrészek mindegyike olyan gondosan, Joan Tanya Dot főszakács, aki Spanyolországban született. Egyébként churrosja: felülmúlhatatlan!

Az ételek hihetetlenek, a szolgáltatás személyre méltó, valamint szakértő, valamint a világ egyik érdekes és titokzatos városára néző kilátás kiváló. Vizsgálja meg itt az UNO MAS értékelését.

Még egy kedves este itt, Sydney -ben. A fényes égbolt egész héten nem állt le! Ez határozottan sokkal könnyebbé teszi, hogy olyan hideg legyen, mint mi vagyunk. Az elektromos takarók, amelyeket még a thaiföldi utazás utáni kicsomagolás előtt kaptunk, szilárd edzést folytattak!

Ma elégedettek vagyunk a bájos jó barátainkkal, Melbourne -ből. Annyira vannak, mint a háztartás – és természetesen nekünk is! Úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a Kepos Street konyhai területet Waterloo -ban. Ez egy izraeli étkező, ízletes dolgokkal teli menüvel. Apám nagyon szeretett Brekky-jére mentem, ami kiváló. Házi készítésű falafel, hummus, labne sajt, puha főtt tojás, schiacciata kenyér, valamint egy ízletes paradicsom, valamint menta saláta van.

Mrs. Romance megkapta a Shakshukát, amelyet támadok, miközben felveszi a lövést, valamint a jó barátainknak vannak a Toa -kTed Granola, buggyantott körte, valamint vanília Labne, valamint a marokkói bárány, valamint a diószivarokat buggyantott tojásokkal, valamint kecskesajtokkal!

Teljesen finomnak kell mondanom. Ha Sydney belső nyugati részén tartózkodik, akkor valószínűleg prioritássá kell tennie ezt a helyet. Figyelmeztetni kell azonban, hogy a háttér, amelyben vagyunk, kissé zajos.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időben néhány nagyon szeretett utazási célpontunk során, amely soha nem látott képeket használ fel utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

A velencei Burano a nagyon szeretett helyünk, amelyet meglátogathatunk. Kicsit sziget van a város többi részétől északra, azonban a szokásos nyaraló tömegétől távol van, még jobbá teszi ezt a területet! Ugyanígy kivételesen színes, mivel évekkel ezelőtt nem voltak utcai számok, tehát minden házat más színűre festettek, hogy a szomszédja mellett elmondhassák.

Ez a toszkán vidékre néző kert teljesen fenséges. Ez egy Castello di Modanella nevű régi kastély része, amely a Lucignano és a San Gimignano között található, valamint az, ahol jó barátaink néhány évvel ezelőtt házasodtak össze. Milyen látványos környezet az esküvőre!

A Cook -szigeteknek különleges helye van a szívünkben. Itt van, hogy elköteleztük magunkat – plusz egy véres paradicsom! Nézd meg azt a vizet. Ez az Aitutaki és Atol egyik kiváló strandja, körülbelül egy órával északra az elsődleges Rarotonga -szigettől. Alig várhatjuk meg, hogy visszatérjünk!

Ahogy az Aitutaki repülési terminálra repültünk, megnéztük, hogy hol kell maradnunk. Ideális az a sziget, amely nagyon sok a saját, akitua, valamint a baloldal, az Atol -csoport egyik legnagyobb szigete. Egy kis komp segítségével átjuthat a kettő között a kettő között, amelyet csak az alsó ideális sarokban láthat.

Vagy úszhat!

A Jardin du Luxemburg, valamint ez – a Palais du Luxembourg – Párizs szép része. Csak néhány háztömbnyire van a Szajnától, ezek a fantasztikus kertek mindenki számára ingyenesek, bár kevés turista érti. A legjobb piknik vagy csak egy sétára, ez az egyik nagyon szeretett trükkünk a romantika városában.

Ez a kert a déli bank 6. kerületében található.

Ez a kicsit vörös otthon a velencei Burano szívében volt az egyik kedvencünk. Ez egy olyan kedves része Velencében, amely valóban valamit állít. Az a dolog, ami nagyon szereti ezt a képet – a program otthona mellett – az a gondolkodás, amely a hölgy ajtajában azon tűnődött, hogy mi a véres pokol, amiről fotót készítünk. tetszik!

Tanna -sziget a Vanuatu -szigetek déli végén a világ egyik legkönnyebben elérhető aktív vulkánja. Amellett, hogy sok ember érti ezt. A sziget partja körüli búvárkodás azonban elképesztő. Ez a Blue Lyuk 2 – vagy ezt hívja a helyiek telefonja. Ez egy jelentős hely a sziklában, amelyet a nyitott óceánból a zátony szinte az összes módszerrel biztosított.

Ez azt jelzi, hogy teljesen kockázatmentes a cápáktól, valamint más hatalmas ragadozóktól, nincs áram, valamint az árapályok nem befolyásolják, mint a strand. Általában csak annyit sétálsz, mint ez a hely, maszkolj fel, és beugrsák be. Ugyanúgy, mint egy egész másik világ üdvözölve. Teljesen varázslatos.

Reméljük, hogy örömmel fogadta el a heti IG Edition -t. Most mondd el nekünk, melyik volt a nagyon szeretett fotód a hétről? Mondja el nekünk az alábbi megjegyzésekben – és ne emlékezzen arra, hogy 2000 dolláros járatokért megy a versenyre. Július 18 -án bezárul. A részletek itt vannak.

MR és Mrs. Romance képei Instagram segítségével: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R asszony Insta -fiókja, valamint természetesen @angrybastard!