Szállási reflektorfény – Hostal Del Campanero Guanajuato -ban

Amikor először megérkeztünk a Hostal Del Campanero -ba, a barátságos személyzet üdvözölte minket, és értesítettük, hogy a szobánk még nem volt kész, annak ellenére, hogy 3 -kor ellenőriztük: 00 pm. Kicsit meglepett voltunk, de a hostelnek rengeteg közös területe volt, hogy vártunk, és 20 percen belül bemutattuk a szobánkat. Nagyon meglepett voltunk, hogy mennyire tágas és tiszta volt a szoba. Egy hostel számára ez egy kiváló szoba volt!

A szoba

A szobánk a legfelső emeleten volt, és mint a Del Campanero minden szobája, egy belső előcsarnokba nézett. Nagyon sok hely volt a táskáinkat, és mozogni, és valójában nagyon sok dekoráció volt, beleértve lámpákat, képeket a falakon és egy szép nagy tükör. A szoba legjobb része a szekrény volt! Szeretjük, hogy egyszer -egyszer kicsomagoljuk a táskáinkat, és ennek a szobának sok szekrény, fiók és szekrény volt, hogy a ruháinkba tegyük. A mennyezet szélén volt egy szép koronaformálás, és volt néhány extra asztal a tároláshoz.

A szobánkban az ágy csodálatos volt. A legtöbb mexikói szálló rugós, kicsi, kényelmetlen matracmal, de nem del campanero -val érkezik. Volt egy nagy, queen méretű ágyunk, amely nagyon puha és kényelmes volt. A párnák kissé lágyabbak lehetett volna, de hé, nem panaszkodtunk!

A személyzet

Annak ellenére, hogy a szobánk még nem volt készen, amikor először érkeztünk, a Del Campanero munkatársai valójában nagyon figyelmesek, figyelmesek és kedvesek. Nagyon kevés (ha van ilyen) angolul beszélt a hostelben, de a személyzet biztosan segített nekünk, amit csak tudtak. Mindig azt kérdezték, hogy van -e valami, amire szükségünk van, és készen álltak arra, hogy egy pillanat alatt megtisztítsák a szobát.

A ampencis

A Hostal Del Campanero -nak van egy szép nagy konyhája, amelyet minden vendég használhat. Van néhány számítógép az első és a második emeleten, és az internet még a szobánkban is elég szilárd volt. A szobaárfolyam magában foglalja a reggelit, de nehéz megmondani a különbséget a hostel által biztosított ételek és a többi vendég élelmiszerei között. Hamarosan rájöttünk, hogy van gabonafélék, tej és néha gyümölcsök reggelire.

A hostel az egész város egyik legszebb, tetőtéri teraszával is büszkélkedhet. Imádtuk a teraszon lógni a sok asztal egyikén, és figyelni, hogy a nap a guanajuato színes épületeire áll. Maga a terasz érdemes maradni ezen a hostelben.

Del Campanero közös helyiségek
A fürdőszobák

A szobánk egy fürdőszobát osztott meg egy másik szobával a legfelső emeleten. A fürdőszoba szép és viszonylag tiszta volt. A WC -papírt mindig raktározták, és ha elfogyott, a személyzet gyorsan kicserélte azt, amikor megkérdezték. A zuhany nagy és tiszta volt, de a forró víz a legjobb esetben foltos volt. Megállapítottuk, hogy az első pár percben forró vizet robbantunk fel, és aztán melegen hal meg. Ez Mexikóban elég gyakori, tehát nem zavart minket.

A tömeg

Ennek a hostelnek nagyon funky, barátságos és hűvös hangulata van, és a menedzserek, a fogadás és a tisztítószerek mind barátok a vendégekkel. Együtt lógottunk a tetőn, sört ivottunk és ételeket osztunk meg. Valóban nagyszerű légkör volt. Ha szeretne találkozni emberekkel és bulizni a helyi hallgatókkal és más utazókkal, akkor a Del Campanero a tökéletes hostel az Ön számára.

Néhány éjszaka a parti hangos volt reggelenként, de a személyzet sokszor azt mondta nekünk, hogy ha azt akarjuk, hogy elutasítsuk, akkor azonnal megteszik. Úgy éreztük, hogy ha panaszkodunk, akkor a pártot leállították. Szerencsére a szobánkban lévő ablakok blokkoltak némi zajt és füldugókat, és a ventilátor hangja a többi nagy részét elsüllyedt. Minden este jól aludtunk.

A költség

Ha a hostelsclub.com webhelyen foglalja le, akkor a következő árfolyamokra foglalhatja a hostel del campanero -t:

típus
Elérhetőség 3 éjszakára
Ár (átlagos ára egy vendég / éjszakánként)

Privát szobák

16.00 USD (vendég/éjszaka)

franciaágy privát, közös fürdőszobával
Csak 1 szoba maradt!

Szabványos franciaágy, privát, megosztott fürdőszobával
Csak 2 szoba maradt
15.00 USD (vendég/éjszaka)

Átfogó

Határozottan javasolnánk a Hostal Del Campanero -t párok, egyedülálló utazóknak és mindenkinek, aki nagyszerű időt kíván egy fantasztikus embercsoporttal. Szeretjük egy olyan helyet, ahol a Gringos, az emigránsok és a helyiek keveréke van, és ennek a hostelnek mindent megtett. Határozottan visszatérünk ide, mert ilyen nagyszerű időnk volt. Néhány zajos éjszaka, zavaró reggeli és foltos forró víz egy csillagba került a hostelbe, de kivéve, hogy ez majdnem tökéletes volt. Ha meglátogatja a gyönyörű UNESCO világátGuanajuato Itage város, majd feltétlenül nézd meg a Hostal Del Campanero -t!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat szerezünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolunk e kiskereskedőktől.