Corfu, Görögország: A 10 éves évfordulónk ünnepi ünneplése

Mit akarsz csinálni az évfordulónkhoz? Hol kell költenünk? Hol lenne a világon romantikus és szórakoztató?!

Hogy őszinte legyek, amikor eldöntöttük, hogy hol kell töltenünk évfordulónkat, és milyen különleges tevékenységeket kell tennie érte, mindketten megbotlottak. Tíz éve vagyunk együtt, és nyolc ilyen évet töltött és külföldön utazott.

Mit tehetnénk, ami kiemelkedik és emlékezetes lenne erre az alkalomra?

Amikor végül úgy döntöttünk, hogy Görögország a 10 éves évfordulónkon rendeltetési helyünkről, tudtuk, hogy ez a helyes választás. Ami a romantikát illeti, Görögország a végső ország! Miután csak egy ideig Zakynthosban és Kefalonia -ban töltöttünk, izgatottan láttuk, hogy mit kínál az Észak -Ion -sziget különleges ünnepségünk számára.

Ne hagyja ki az utazói tippeket és a Corfu -ból származó videóinkat a bejegyzés végén!

Sétálva az UNESCO utcáin a Corfu városban
A Corfu -ról ismert, hogy kozmopolita -sziget, mint a szomszédai, számos szállodával, nagyon elismert éttermekkel, valamint egyedi társalgókkal és bárokkal. Ennek ellenére ez a sziget otthont ad egy UNESCO tőzsdén jegyzett fővárosnak, az ősi kolostoroknak és egy robusztus belső térnek is. Ráadásul az olívaolaj és a méz előállításának hagyományos gyakorlata kiemelkedő szerepet játszik a CORFU -n.

A modernitás, a történelem és a természet e fúziója olyan volt, amit izgatottan fedeztünk fel.

Corfu, itt jönünk! Kefaloniából repültünk Corfu -ba

A Corfu -szigetre érkeztünk egy gyors repülés után az Aegeai Airlines -szel, és folytattuk a bérautó felvételének szokásos rutinját. Mint a Görögország utazó idején eddig meglátogatott többi szigetnél, tudtuk, hogy saját kerekeinkre van szükségünk, hogy felfedezzük mindazt, amit a Corfu kínálhat, egy 65 kilométer hosszú szigetet, és 585 négyzetkilométerre terjed ki.

A szigeten tartózkodástól számított perceken belül megkezdődött a romantika és a luxus.

Megérkezve az 5 csillag Marbella Corfu -ba, egy mosolygó recepciós üdvözölt minket a káprázatos előcsarnokban, aki aztán átadott nekünk egy pohár pezsgőt. A dolgok félelmetes kezdetre indultak, de még jobbak lettek.

Üdvözöljük a Marbella Corfu -ban! Hadd kezdje el a romantikát
Elhaladva egy nagy szabadtéri medencén, napozóin és bárral, megérkeztünk a szobánkba.

Kivételes volt a következő négy éjszaka Seaview lakosztályunk. Két tágas fedélzet, két fürdőszoba (egy káddal), egy nappali, kanapéval, asztalt és TV-t, két szekrényt és egy kényelmes king-méretű ágyat, soha nem akartunk elhagyni a szobát. Kinyitottuk az ingyenes palack vörös borot, és friss gyümölcsökön snack -t, amelyet ránk vártunk, miközben élveztük a buja hegyek által támogatott tenger kilátását.

Seaview szoba a Marbella Corfu -ban!
Lenyűgöző szobánk a Marbella Corfu -ban, valamint a kültéri medence és étkezés a Plaea Görög helyszíni Restaraunt -ban
Mivel mindössze hat napot kell megtapasztalni a Corfu -szigeten, amennyire csak lehetséges, azonnal elindultunk, hogy felfedezzük.

A csendes utcákon, a névtelen utakon és a tengerpart mentén haladtunk át – a kis Tavernáknál megállva a hagyományos Corfu -konyha kóstolása érdekében. A Sofrito, amely vékony szelet marhahúsból áll, amelyet petrezselyemmel és fokhagymával borított, és a frissen grillezett polip, a citrom nyomásával, kiemelkedő ételek voltak.

A grillezett polip egy nagyon népszerű étel Görögországban
A helyi tavernák nem uralták az egész utazást, azonban kétszer is vacsoráztunk a Corfu városában, a Hihetetlen Salto borbárban, és az Etrusco étteremben, amelyet az Atrusco Magazine 2017 -ben Görögország legjobb éttermében kapott! Függetlenül attól, hogy a rusztikus, a helyi ételek, vagy valami kissé előkelőbb, a hagyományos ételek csavarásával érdekli, a Corfu -ban találja meg. A szigeten nem hiányzik a kiváló éttermek.

Étkezés a Corfu városban található Salto borbárban … kétszer!
Mivel a felhők a tartózkodásunk nagy részében fölött állnak, kissé elégedetlennek tekintettünk az évfordulónk tervét, amelynek célja a hajó független felvétele és a tengerpart felfedezése volt. De ha el tudod hinni, a nap a különleges napunkon áttörött, és a sziget északkeleti végére készítettünk, a Gimari közelében lévő Agni hajók felé.

Kaptunk egy kis papírtérképet, a hajó üzemeltetésének megsemmisítését, és néhány perc alatt szabadon hajózhattunk a Corfu északi és keleti részén! Nincs szükség hajó engedélyre, nincs szükség korábbi tapasztalatra.

Hajó bérelése évfordulónkra ilyen fantasztikus módja volt a nap eltöltésének
Most ez volt a varázslat, amit kerestünk! Ez volt a napi egyedülálló módszer a nap eltöltésére, mivel olyasmi, amit még soha nem tapasztaltunk együtt. Persze, a múltban csónakázunk, de egy hajót bérelünk egy idegen országban, csak ketten ketten a tengeren,Ez új volt.

Mivel a nyári zenéink az utazási Bluetooth hangszórókon, valamint egy zsákkal és harapnivalókkal teli táskánkra csapkodtak, és a masszív (üres) öblökre fordítsuk, fehér homokos strandokkal. Lehorgonyzottunk a helyi taveráknál ebédre és italokra, és leugrottunk a hajóról, hogy úszhassunk a tiszta vízben. Keletre nézve Görögország és Albánia keletre, a sziklás hegyoldalra és a Corfu csinos öblökre nyugatra, és senki másnak sem volt a tökéletes nap.

Egy gyönyörű nap egy hajóútra Görögországban!

A nap vége felé némi szél és hullámok találkoztak, de a víz nagyrészt teljesen nyugodt volt. Hét órát követően az Ion -tengeren töltött órát, ideje volt visszaadni a kis 45 lóerős hajónkat. Saját hajónk külföldön történő felvétele olyan tapasztalat volt, amelyet soha nem fogunk elfelejteni, és volt az optimális módja annak, hogy évfordulónkat eltöltsük.

Tetszik ez a cikk? Tűzd ki!

Négy éjszaka után a lenyűgöző Marbella Corfu -ban kijelentkeztünk és észak felé haladtunk, ahol további két éjszakára alapoznánk magunkat a Corfu Palma Boutique Hotelben. Szeretjük a butik helyeket, és ez az egyedi szálloda az összes dobozt ellenőrizte.

Mindössze négy emeleten, ez az alacsony emelkedésű szálloda intim volt. A lenyűgöző Superior Design Suite 4. emeletén tartózkodtunk, és amikor kinyitottuk a szobánk ajtaját, az állkapocsunk leesett. A szoba finoman modern volt, fehér falakkal és gerendákkal futott a mennyezet mentén. Egy élénkvörös L alakú kanapé ült a nappali részén, és a sziget festményei lógtak a falakon.

Lenyűgöző szobánk a Corfu Palma Boutique Hotelben
Spyros, a menedzser tudta, hogy a Discover Görögországgal együtt dolgozunk, és azt javasolta, hogy maradjunk a Superior Design Suite -ban, amely volt a legjobb szoba. Azt gondolta, hogy valószínűleg meg kell végeznünk néhány munkát, és ennek a szobának volt egy asztala, amelyben blogolhatunk. Azt is meghívta minket, hogy italokat készítsen vele a szállodai bárban, majd vacsorát és élő görög zenét követ a teraszon.

Spyros azt is úgy döntött, hogy mivel ilyen gyorsan utaztunk, szükségünk volt némi pihenésre. Tehát egy órás, teljes testű, pár masszázsot foglalott el a szálloda Aphrodite Spa-ban!

Étkezés a híres Etrusco étteremben, Michelin főszereplője, Ettore Botrini

És végül, a nagylelkű ember azt javasolta, hogy nézzük meg a közeli Etrusco éttermet, és készítsünk egy 10 fogásos étkezést, a híres párosítással a híres Michelin, az Ettore Botrini séf főszereplésével, aki éppen így volt a barátja.

Annyira üdvözöltük és gondoskodottunk arról, hogy Spyros és csapata a Corfu Palma -ban!

Köszönöm mindent Spyros! Csodálatos tartózkodásunk volt

Nem csak a szálloda gyönyörű és a személyzet kedves volt, hanem a helyszín is félelmetes volt, hogy láthassa az utolsó néhány dolgot a Corfu útvonalon. A sziget nagyon északi végéhez indultunk a Canal D’Amour strandra. Azonnal félek a bizarr alakú, színes szikláktól, amelyek úgy tűnt, mintha morzsolódnának, ha túl közel állnánk a széléhez.

Azt mondják, hogy ha a Canal D’Amour -on (Love Canal) úszik, akkor hamarosan megházasodsz. Most nem tudok erről, de ez egy újabb romantikus élmény volt a Corfu -i kijelentkezésünk során.

Sziklók és sziklák Sidari város közelében, ha a Canal D’Amour -on úszsz, hamarosan férjhez fogsz menni
Ha elhagyta a szerelmi csatornát, itt az ideje megtapasztalni néhány ősi terméket, amelyet ma még mindig használnak Görögországban – olívaolaj és méz, két kedvencünk.

A kormányzó egy családi olajbogyó -liget és malom a szigeten. Nem csak kiváló, díjnyertes terméket készítenek, hanem olívaolajuk hihetetlen egészségügyi előnyökkel is rendelkezik. 2014 -ben a világ minden tájáról 700 különböző olívaolajat tudományosan teszteltek Athénban. Az eredmények azt mutatták, hogy az oleokantál és az oleacein koncentráció a kormányzó extra szűz olívaolajban 7 -szer magasabb volt, mint a vizsgált minták átlagában. Valójában ezt az olívaolajat megvizsgálják az Alzheimer -kór és a rák gyógyítására való képessége szempontjából!

A testvérek, George és Spyros egy pohár fehérborral üdvözöltek minket a malomban, és elmagyarázták az olívaolaj -termelésről.

Találkozás a Spyros -szal és George -val, két testvérekkel, akik nagyon szenvedélyesek az olívaolaj -üzletük iránt
Meghívtak egy hűvös, kőszobába, ahol néhány prémium extra szűz olívaolajat öntöttünk egy SMA -baLL üveg. Ezután utasítottuk minket, hogy melegítsük a kezünkkel, kortyoljanak az olaj egy részét, és hagyja, hogy a torkunk hátuljába csúszjon. Ezután könnyedén lélegeztünk és nyeltünk be. Az íz keserű, diófélék és fűszeres volt, valójában valójában köhögöttünk nyeléskor – ami (látszólag) jó jel.

Bevontunk néhány helyi sajtfajtát és házi kenyeret az olívaolajjal, sőt még néhány joghurtot is olajban szitálunk! Nagyon finom volt.

Ajándékként kaptunk egy üveg prémium extra szűz olívaolajat, amely kiváló kiegészítés volt a kenyér- és sajt tálakhoz Görögországban való tartózkodásunk során.

A finom prémium olívaolajok mintavétele a kormányzó malomban

Az egyik folyékony aranytól a másikig folytattuk, hogy találkozzunk Mr. Honey -vel, egy emberrel, aki Athénban mérnöki karrierjét hagyta el a Corfu -sziget csendesebb életére. Ma ennek a méhésznek 500 csalánkiütés van!

Most ugyanolyan érdekel a méz és a méhészet, mint a következő ember, de amikor találkoztunk Panagiotis Vasilakissal, Nick belső szerelme a méhek iránt ragyogott! Rendkívül lelkes volt a méhészet és a mézgyártás iránt. Vidám volt! A két férfi örökké beszélgett a méhekről, míg a kínált olívaolaj- és pollen termékeknél szippantottam.

A természetes szépségápolási termékek csak néhány a Mr. Honey’s Bee üzletben kínált sok termék közül
Lehet, hogy nem voltam ott, mivel ketten a saját kis világukban voltak, teljes méhek! Túl vicces volt. Maga a túra ingyenes minden méh és mézes szerelmesek számára, és számos házi készítésű mézes terméket vásárolhat, mindegyiket szeretettel készítheti Mr. Vasilakis felesége.

Hat éjszaka végére a Corfu -szigeten északról délre és keletre utaztunk. Ettünk a sziget körül, számos strandon jártunk, találkoztunk néhány csodálatos emberrel, néhány lenyűgöző szálláshelyen maradtunk, és romantikus évforduló ünnepe volt.

Az étkezési tengerpart a helyi taverákban a Corfu -i utazás legfontosabb eseménye

A Corfu lenyűgözött minket kedves UNESCO fővárosával, barátságos embereivel és sokaságával. Alaposan élveztük a Corfu -ban kínált luxust és romantikát! Ha még nem utazott erre a görög szigetre, add hozzá a listához!

Tippek a Corfu -ba utazók számára

Kefaloniából repültünk a Corfu -szigetre az Aegeai Airlines -szel. Kattintson ide a repülési költségek és idők megtekintéséhez.

Azt javaslom, hogy rendelkezzen egy bérleti autóval, amely felfedezi mindazt, amit a CORFU kínál. Béreljük autónkat az Expedia.com webhelyen, amely a rendelkezésre álló legolcsóbb bérleti díjakon keresztül keresi. Minél tovább foglalja a könyvet, annál olcsóbb lesz.

A szállási lehetőségekhez javasolhatjuk a Corfu Palma Boutique Hotel -t egy fantasztikus kis szállodához, és Marbella Corfu -nak, ha inkább egy luxus üdülőhelyet keres.

A hajó felvétele olyan egyedülálló módszer a nap eltöltésére! A költség 80 euró (kedvezményes a napi 120 eurótól), plusz 40 euró gázért. A hajó kényelmesen 4 embert képes beilleszteni. Agni hajókkal foglaltunk és pozitív tapasztalatokat szereztünk. E -mailt küldhet nekik a következő címen: info@agniboats.com, vagy itt nézd meg a TripAdvisor -ot. Légy tudatában, van egy másik társaság, amely úgy tesz, mintha Agni hajókként működne, ezért hívja fel őket, hogy megerősítsék George és Alex, akik a tulajdonosok, mivel nem tudunk beszélni a másik társaságért!

Látogasson el a Corfu városba a nap folyamán és este. Az UNESCO városának éjszakai megvilágítása lenyűgöző.

Ajánljon éttermeket: Salto borbár (35 eurót költöttünk 2 előételre + 2 főételre), az Akron Beach Bar (ebéd kettőnknek 20 euró volt), Taverna Glyfa (ebéd kettőnknek 30 euró volt), Etrusco (beállított (beállított) A menü 70 eurótól / személytől kezdve) és Taverna Savvas (ebéd kettőért